عدالت پوپکی، مملکت پولکی

چند هفته پیش من توسط دوست عزیزم مهدی خانعلی زاده برای نوشتن در باره عدالت دعوت شده بودم. متاسفانه با تاخیر متوجه این موضوع شدم، اما بعد بدنبال موضوع مورد نظر گشتم. تا مدتی سر در گم بودم تا اینکه شبی با نوشیدن یک نوشیدنی موضوع مورد نظرم رو پیدا کردم.

مدتی در دانشگاه بنر های 6 متری را میدیدم که همگان را از شیطان پرستی، بی حجابی در جامعه و اهداف سیاه آگاه می کرد. در یکی از این بنر ها در مورد تحریم مارک های آمریکایی و اسرائیلی نوشته شده بود. بعضی از دوستان از خوردن نسکافه پرهیز می کنند اما نمی دانم چرا از سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت استفاده می کنند.

شخصا استفاده از محصولات شرکتی که خدمات خوب را ارائه می کند لذت می برم، حال چه بهتر که یک شرکت ایرانی باشد (پست بعدی من در باره یکی از این شرکت ها خواهد بود).

کلا نوشابه زمزم را نسبت به هر نوشابه دیگری ترجیح می دهم، اما از قضا آن شب نوشابه ای که در عکس زیر می بینید نصیبم شد. شرکت ارم نوش تحت لیسانس پپسی نیویورک نوشابه تولید می کند. اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که پول چه ها که نمی کند. سپس به یاد این فراخوان وبلاگی افتادم که در باره عدالت بود. بعد گفتم زمزم کجا و ارم نوش کجا، عدالته؟

حداقل ظاهر را درست کنید.

پپسی ایرانی

پپسی ایرانی

پاسخی بگذارید

