مشتری مداری

با سلام

این هفته گذشته هفته بسیار شلوغی برای من و دوستانم بود بخاطر همین نتوانستم مطالب رو بنویسم. اما حالا که کمی زمان دارم در باره اتفاقی می نویسم که شخصا به آن افتخار می کنم.

اما قبل از اتفاق دو هفته پیش اتفاق سال پیش رو برایتان می گویم. در تابستان 82 رفتیم برای خرید کامپیوتر، پدرم بر این تاکید می کرد از جایی خرید کن که پشتوانه محکمی باشه برای کامپیوترت. بخاطر همین فروشگاهی که نماینده شرکت مادیران بود نظر رو بیشتر از همه جلب کرد. پس از مشخص شدن مشخصات سخت افزاری داخل Case به انتخاب کیبرد و موس رفتیم. بدلیل زیبایی و یکسان شدن کل سیستم یک مدل از شرکت فراسو را انتخاب کردیم با یک سال گارانتی.

لوگوی شرکت فراسو

لوگوی شرکت فراسو

خدا رو شکر سیستم هنوز بخوبی جواب می دهد. اما زمستان سال پیش بعد از تمیز کردن دکمه دکمه کیبرد برای آن اتفاقی افتاد. با توجه به استفاده بسیار در مدت 5سال چنین اتفاقی بنظرم عادی آمد. مشکل این بود که سیمی که می رفت پشت کیس قبل از فیش اتصالی داشت. بعد از گشتن در کشوی مخصوص لوازم کامپیوتر کارت گارانتی کیبرد رو گیر آوردم که مربوط به 5سال پیش بوده. به شماره خدمات پس از فروش زنگ زدم. به من گفتن برای حل مشکل به مرکزشون در میدان ونک، خیابان آفریقای جنوبی، کوچه ناوک برم. ما هم با تنظیم وقتمون فرداش ساعت 3-4 رفتم آنجا. طبقه اول در رو که باز کردم به یک حال ساده برخورد کردم کهحالت لوزی داشت و من از راس پایینی وارد شدم. جلوی من سمت چپ خانم منشی رو دیدم و پیش رفتم و گفتم تماس گرفتم برای کیبردم و گفتن بیام اینجا. خانم پس از اینکهنام من رو پرسید و کد کیبرد رو وارد آن برگه کرد به من گفت که منتظر بمونم. تازه به اطراف خودم نگاه کردم و دیدم رو هر ضلع این لوزی یک تابلوی بزرگ قدی نصب کردن که یکی از محصولات را به نمایش می گذاشت. در دوضلع راست و چپ یک صندلی نیمکت مانند که بسیار زیبا هم بود و با دکور آنجا همخوانی داشت وجود داشت که بر روی چپی نشستم. بعد مهندسی از راس چپی وارد شد و کیبرد رو با خودش برد. راس سمت راست به یک اتاق بزرگ ختم می شد که تمام محصولات فراسو در آن وجود داشت، از جمله کنسول های مختلف بازی، فرمان و کلاج و دنده مخصوص بازی های ماشین سواری. دسته جوستیک دار و کیبردهای مولتی مدیا و اداری و انواع موس ها در رنگ و قد و قواره های مختلف. بعدی از یک ربع مهندسه آمد و گفت میشه تشریف بیارین و من همراهش به اتاق فنی رفتم که پر بود از میز و صندلی و لوازم الکترونیکی. اولبن میز سمت راست روی میز کیبردم رو شناختم و مهندس گفت فیش تون ایراد داشت که تعویض شد. و تمام دکمه ها رو بهم گفت امتحان کنم. بعد گفت خدمت شما. به سمت منشی رفتیم و پس از امضای برگه دیگر کار تمام شد. گفتم خوب چقدر باید پرداخت کنم؟ گفتند هیچی. گفتم آخه از گارانتی که چهار سال می گذره. گفتند که چون اشکال از خود دستگاه بوده رایگان تعویض میشه. من هم که از این تناقض گارانتی یک ساله و تعویض رایگان گیج بودم آنجا رو ترک کردم.

کیبرد من FCR-8130

این اتفاق به خاطره پیوست تا دو هفته پیش که بعد از تمیز کردن دکمه دکمه مجددا اتفاقی برای آن اقتاد. اما متفاوت با دفعه قبل. اینکه بجای حروف کلید ها چیز دیگری می زد. برای مثال بجای S حروف 1Kjs نوشته میشد. فوران از 118 شماره مرکز فراسو رو گرفتم. با تماس به مرکز متوجه شدم باید مجددا به کوچه ناوک مراجعه کنم. همان روز ساعت 4 رفتم (ساعت کاری تا پیاین ساعت 5 بعد از ظهر است). وارد ساختمان که شدم دیدم یک منشی در سمت چپ لابی ساختمان است و گفت برمایید که من مشکلم رو گفتم و گفتند منتظر بمانید (بعد از نوشتن اسمم روی یک برگه) در سمت راستم یک ست مبل بود که وقتی نشستم بدرونشون غرق شدم (از این پفی ها بود). بعد از نیم ساعت فردی که کیبرد را برده بود بازگشت و اسم من را صدا کرد و گفت خدمت شما. گفتم خوب هزینه؟ گفت کارشناس چیزی در باره هزینه چیزی نگفت. من که بقول دوستان کف کرده بودم به منزل بازگشتم.

زیبایی کار این حمایت تمام کمال شرکت فراسو از مشتریش هست که 6 سال پیش 12000 تومان به اون پرداخت کرده. چنین خدماتی من رو تشویق می کنه که حتما از این برند خرید کنم. چون بهش اعتماد دارم و میدونم پشتیبان خوبی برای کالای خریداری شده هست. خوب چرا من با این تجربه برم یک مارک خارجی رو بخرم. وقتی می بینم فراسو من رو حمایت می کنه من هم او رو حمایت می کنم. در حال حاضر نیاز به دو سه قطعه کامپیوتری دارم که مطمئن باشید اولین انتخاب من فراسو خواهد بود، یک شرکت بین المللی که صادرات هم دارد.

۱ دیدگاه

  1. امیرحسین said,

    اوت 23, 2009 در 09:29

    سلام
    یه پلیر فراسو گرفتم که خودم کارت حافظه رو بر عکس جا زدم و فنر کوچیکی که داخلش بود شکست وقتی بردم برای گارانتی حتی نپرسید چطور شده که شکسته برام تعویض کردند و این کار تا 5 بار تکرار شد البته با ایرادات مختلفی که من میگرفتم و اونا میگفتند چشم و یه دونه نو بهم میدادند اخر سر از رو رفتم.
    حالا خودم شدم یه مبلغ شرکت فراسو خیلی از دو ستانم الان وسائل الکترونیکی از مارک فراسو دارند.


پاسخی بگذارید

