حریم

این یک خاطره هست در باب فیلم حریم که چه تبعات و آثاری بر روی جامعه خصوصا نسل جوان دارد

پوستر فیلم حریم

پوستر فیلم حریم

ما مثل آدم با ماشین رفته بودیم جلوی خونه دوستمون و منتظر که بیاد. بعد از پنج دقیقه یک پراید بصورت دوبل در کنار خودروی ما متوقف شد که محتوی 4 فروند بانوی جوان شاد بود. طبق معمول بعد از یک ربع خداحافظی، شخصی که پشت شاگر نشسته بود در رو باز کرد که دقیقا می شد جلوی من. دختر بخت برگشته که برگشت یوهو من رو جلوی خودش دید، آنچنان نفس رو در سینه حبس کرد که گفتم از ترس سکته کرده. ناگهان برگشت تو ماشین و در رو بست و همه زدن زیره ختده. منم که نمی تونستم خودم رو کنترل کنم می خندیدم. بعد از پنج دقیقه مازاد طول عمر، خانم آخر سر پیاده شد. گفتم اینقدر من ترسناکم؟؟ بهم گفت آخه ما الان رفته بودیم فیلم حریم رو دیده بودیم هنوز تو جوّش بودم. گفتم عجب…قشنگ بود؟ گفتش آره…گفتم پس باید حتما ببینم. شما فعلا مواظب خودتون باشید که تا آخر شب سکته رو نزنین.
همه عزیزان مسئول باید آگاه باشند که چگونه دست پرورده شان بر روی ذهن و روان گل های مملکت تاثیر می گذاره. تا همین چند وقته پیش ملت کلا شاد بودن از دست این دلداده و چار چنگولی اما الان که فضا هم داره انتخاباتی می شه هم فیلم های ترسناک تو راه داریم از سایه خودشون هم میترسن و به هیچ چیزی اعتماد ندارن.

پاسخی بگذارید

