سریال من: شروع

الان باید مقدمه بگم؟ اینکه خیلی سخته، حوصله می خواد. اما چرا دروغ، اهل مقدمه چینی هستم. یعنی نمی تونم رک و راست حرفم رو بزنم. اول حسابی مزه مزه می کنم بعد می گم. اما خیلی پیش اومده حرف هایم رو رک و راست بزنم (فکر کنم 0.05 درصد مواقع).

این مقدمه سریال من هم قضیه ی همین مقدمه هاست. می خوام توش سعی کنم بی مقدمه حرفی رو که نمی خوام بزنم، بزنم. اما از یک چیزی می ترسم، اینکه قسمت های این سریال یو هو خیلی طولانی بشه، آخه زیاد اهل متعادل سازی و ممیزی نیستمآ اما تلاشم رو می کنم که روون باشه، راحت المغز!

این وبلاگه حسابی کاربردی شده، بیشتر شبیه روزنامه است. اما این سریاله امیدوارم به وبلاگ تبدیلش کنه. خوشحال میشم دوستان بنده رو در ساختن مابقیه قسمت ها تشویق و یاری کنند؛ همانطور که تا بحال سرافراز نموده اند. باشه؟ کمکم میکنی؟

در حال حاضر که دارم این جملات رو می نویسم صدای پس زمینه ای در ساعت 2 بعد از نیمه شب در شهر تهران طنین انداز شده من جمله بمب و ککتل ملوتوف (درست نوشتم؟)؛ همه اش هم بخاطر این انتخابات کوفتیه…می گم یه هفته جلو خودمو گرفم که چیزی ننویسم در موردش این 5 دقیقه هم روش.

برگردیم سر کار خودمون. این سریال ما شاید دیدی تو دو-سه خط جمع و جور شد یا گاهی حتی تو یه جمله. شاید هم مانند دوستان گاهی افعال رو صرف کردم و یه گنجینه واستون گذاشتم و یا از سفید شدن مو هایم بگم (حالا چه به زور دیگران چه به زور آسیاب دیگران). یوهو دیدی دارم جواب پست دیگران رو می ذارم…واسه شروع کافی نیست؟ جاتون خالی هفته پیش…دقیقا می شد چهارشنبه (دو روز قبل انتخابات 22 خرداد) حسابی ریخته بودم به هم. شبی یه قسمت سریال رو نوشتم (البته اون موقع نمی دونسم که سریاله). شروع کردم به نوشتن مقدمه، تموم که شد (مقدمه اش ها) دیدم شده 2 صفحه. گفتم اگه بخام بذارم رو وبلاگ که طرف تو همون خط اول فحشم می ده (البته من واسه طرف نمی نویسم، اما خوب جوانمردی اینه که حواسم به اون هم باشه). یکی از راه های حل مشکل اینه که کم کم و تند تند بنویسم. اما آدمیه دیگه بعضی اوقات دست به خودکار نمی ره گاهی می ره اما دست به کیبرد نمی ره (کاغذه میره تو آرشیو).

این شروع هم داره از سایز در می ره. بذار جلوش رو بگیرم تا حوصله ام سر نبرده.

(امان از صدا های بمب و بحث های خوب و خوشگل و مرخرف)

یا علی مدد

پاسخی بگذارید

