سریال من: همین!

«مردانی را دیده ام که به دختران جوان مثل دانه پاشیدن برای یک مرغ اظهار علاقه می کنند. دختران جوان آه می کشند، اشک می ریزند و باور می کنند چیز خاص و ویژه ای هستن، حداقل برای آن مرد.  اما برای مرد فقط یک تفنن ناچیز است. تو همیشه مرد با شرافتی بوده ای، اما منطقی ترین مرد هم می تواند تبدیل به فردی احمق یا مثل روباه، مکار و موذی شود.»

2 ساعت داشتم فکر می کردم که جمله نهایی رو بگذارم یا نه.

4ساعت داشتم فکر می کردم که جمله های بالا رو یه پست کنم یا اینکه چیزی اضافه کنم.

باید دفاع کنم یا حمله؟

منکرش نیستم.

همیشه از» مطلق» بدم میومده، از «همیشه» بدم میومده.

سعی می کنم دوطرفه باشم.

دیگه چیزی ندارم بگم، همین!

8 دیدگاه

  1. 10:10 said,

    ژوئیه 16, 2009 در 00:43

    مردانی را دیده ام که به دختران جوان مثل دانه پاشیدن برای یک مرغ اظهار علاقه می کنند. دختران جوان آه می کشند، اشک می ریزند و باور می کنند چیز خاص و ویژه ای هستن، حداقل برای آن مرد.==> این حقیقت محض ئه. گزنده س. ولی حقیقته. این حماقت بی پایان زن ها که همیشه و همیشه مکررا احساس می کنن مرد مقابل چه بی اف-چه نامزد-همسر-دوست معمولی-همکار و … وقتی می گه تو خاص و مهمی برای من، حتما داره راست می گه .. و ما از این سیکل معیوب هیچوقت رها نمی شیم. چون عاشق خوش باوری و حس هایی نابی هستیم که این حرف ها به ما می دن..

  2. noesevom said,

    ژوئیه 16, 2009 در 01:50

    من حرف 10:10 رو به غیر از دو قسمتش قبول دارم 1)»حماقت بی پایان زنها» چون مرد ها هم از این حماقت ها زیاد می کنن 2)قسمت «همسرش» ،
    آخه اگه یه زن و شوهر اینطوری به هم نگاه کنن … هیچی!!!

  3. ژوئیه 16, 2009 در 11:06

    اين پست و نظراتش رو تاحالا 10 بار خوندم !!! به طرز فكرهامون فكر كردم !!! به طرز نگاههايي كه نسبت به هم داريم فكر كردم !!! تا اين جا هر كدوم از ما 4 نفر به شكلهاي مختلف با جنس مخالف رابطه هايي داشتيم ، اما اگه بخواهيم اين دون پاشيدن و حماقت زن ها يا مردها رو بي پايان و هميشگي بدونيم بايد دور هرچي جنس مخالف رو خط بكشيم !!! ولي اگه از همون اول احساسات خودمون رو كنترل كنيم ، ديگر نياز به ترس از سركار بودن يا دون پاشيدن نيست !!!
    درجاي ديگه هم گفته بودم كه ما مي تونيم اين سير رو تغيير بديم حداقل در مورد خودمون !!!
    اميدوارم نااميد نشم !!!

  4. یک مهندس said,

    ژوئیه 16, 2009 در 12:37

    در پاسخ به 10:10

    … ما از این سیکل معیوب هیچوقت رها نمی شیم. چون عاشق خوش باوری و حس هایی نابی هستیم …

    بی شک اگر شما دارای یک سیکل معیوب ابدی هستیدآ جنس مخالف هم سیکل معیوب ایدی دارن که یک سلاح قوی ابدی برای خانم ها محسوب میشه.
    بنا براین خلقت به گونه ای بوده که دو طرف برابر باهم هستند و می تونن از پس هم بربیان؛ فقط به نوع آگاهی و هوش فرد داره.
    فرقی هم نمی کنه در کدوم فرهنگ و کشور و نظام باشن.
    (یک چیزی شبیه صحبت های «نوع سوم»)

    می رسیم به حرف کرم سیب،

    اگه بخواهيم اين دون پاشيدن و حماقت زن ها يا مردها رو بي پايان و هميشگي بدونيم بايد دور هرچي جنس مخالف رو خط بكشيم !!! ولي اگه از همون اول احساسات خودمون رو كنترل كنيم ، ديگر نياز به ترس از سركار بودن يا دون پاشيدن نيست !!!

    به طرز ناباورانه ای با این حرف موافقم. در قسمت قبل گفتم که سلاح برای هر دو طرف وجود داره، اما درستش اینه که خودمون رو کنترل کنیم. چرا نمیشه؟ خیلی خوب هم میشه.

    درجاي ديگه هم گفته بودم كه ما مي تونيم اين سير رو تغيير بديم حداقل در مورد خودمون !!!

    از خودم تعریف نمی کنم، من و بیشتر اوقات ما کار هایی کردیم که به هیچ وجه روال همیشگی نبوده و ما اولین کسانی بودیم که انجامش دادیم.
    حالا در باره این موضوع میشه فرض کرد اولین، اما خیلی خیلی ها قبل ما اینکار رو کردن.

    نوع سوم عزیز، درسته، وقتی همسر ها نسبت به هم چنین دیدی داشته باشند که زندگی میشه کشک و دوغ. تازه دیگران هم دخالت خواهند کرد و اوضاع رو بدتر از این که هست می کنند.

  5. محسن said,

    ژوئیه 16, 2009 در 14:06

    من خودم نمی دونم چی بگم و از کجا شروع کنم :
    خوب حرف های 10:10 رو قبول دارم
    ولی این رو به عنوان حماقت قبول ندارم ….. این یه جور احساس عاطفی یا بهتر بگم یه نیازیه که اگه درست و پاک استفاده بشه به قداستی میرسه که نهایتش آرامش و سعادت برای هر دو طرف هست…..
    زن ها به خاطر عواطف و احساساتی که به صورت طبیعی در ذاتشون هست باعث میشه که در مورد احساسات همیشه واقعیت خودشون رو نشون میدن….. ولی مردها نه در احساسی ترین موارد هم می تونن خودشون رو جور دیگه نشون بدن و واقعیت خودشون رو بروز نمی دن …..
    فکر کن اگه حس طلب عشق از مرد ها و عرضه عشق از زن ها یعنی همون عاشق و معشوق خودمون نبود چی میشد…… بقیه رو نمیدونم چه طور ادامه بدم ….. موارد زیادی تو ذهنمه ولی الان نمی تونم راجبش چی بگم …… شاید نظرات اگه ادامه پیدا کنه …. به چیز خ.اصی برسم…..

  6. pantea said,

    ژوئیه 16, 2009 در 14:34

    rastesh in harfe dele kheili az ma 2khtaras vali in eshkal az ma nis mozo ineke pesara az ehsasate ma 2khtara soe estefade mikonan va kheili rahat 2ro0gh migan o vase be dast avordane tarafesho0n har harfi o be 2ro0gh migan albate na hameye pesara badan na hameye 2khtara kho0b ama bayad kheili begardi ta kho0besho peyda koni va in baes shode 2khtara kamtar be pesari etminan konan hadeaghal man o do0stam k hame be in natije residim va inke do0st dashtan kheili bishtar az ye harfe k hame in ro0za be ham mizanan o dige do0st dashtano kharab kardan………..!!!!!!!!!!!

  7. bahare said,

    ژوئیه 16, 2009 در 15:08

    midoni hameye adama mese ham nistan baziya intori baziya o0ntori mohem ineke to in dore zamone dge hichki harf az gheirate gheisaro oon ghadimiyyaro nemizan alan dor dore in kesafat baziya va ravabete kharabe…alan man khodam daram kheiliyaro miinam ke vaghean kambood daran che dokhtar che pesar va vase bartarf kardanein kambodeshoon hazeran pak bodane khodeshoonam khadshe dar konan vali man hanzo omidvaram omidvarm ta iran ba in hame pishrafte alakish bargarde be hamoon doran gheisar …

  8. محسن said,

    ژوئیه 16, 2009 در 20:25

    فکر کردم یه جورایی به این نتیجه رسیدم که ما حالا چه پسر ها چه دختر ها
    وقتی که زود باور میشیم و وقتی که به قولی دون پاش برای بقیه میشیم یعنی معنی عشق و دوست داشتن رو نفهمیدیم……
    اساسا عشق چیه ….. دوست داشتن از نظر یه پسر ویه دختر یعنی چی؟
    خوب پسرا یا دخترا از این دوست داشتن یا عشق چی می خوان ……
    چه اتفاقایی میوفته که عشق زیر سوال میره و یعنی کاری که انجام میشه اساسا معنی عشق رو نمیده ….. دون پاشی رو اصلا نمیشه تو مفهوم عشق و دوست داشتن آورد…..
    چون اساسا هدف و معنایی متفاوت با هم دارن …..
    مشکل ما ها اینه که این دو رو با هم یکی می بینیم …. یا یه جور مخلوط می کنیم ……
    که اون وقت تشخیص و پیدا کردن این دو برامون سخت میشه…….


پاسخی بگذارید

