لایه ها

سطح؛

جریان های میانی؛

اعماق.

من غرق می شم، نه من خودم رو غرق می کنم، غرقم میکنن. دوست دارم تو عمق غرق بشم.

دنبال یه نوشته هستم، گمش کردم، خیلی قبل ها نوشته بودمش اما هرچی می گردم گیرش نمیارم. قشنگ بود.

گوشه، کنار، کنج، سه گوش.

نمی دونم چرا عمق میدان چشمام کمه. رو 5 سانتی فوکوس کردم. همه چیز فید شده.

تلخه.

تکراری بیشتر می چسبه. قبلی ها قشنگتره. هرچی قدیمی تر بهتر. اونایی که کوچیک بودم یه حس و حال دیگه ای داره.

کرخه.

دماغم کور شده.

من غرق می شم، نه من خودم رو غرق می کنم، غرقم میکنن. دوست دارم تو عمق غرق بشم. ارزشش به اونه. جلوت سیاهیه بالا سرت آبیه. چرا صدای قلب میاد؟؟  اه، سکوت رو به هم زده.

غرق شده ام؟

3 دیدگاه

  1. Baran said,

    ژوئیه 19, 2009 در 13:36

    همين جايي كه غرق شدي،
    زير اولين تاقي سردرگمي نفس بكش،
    عطر نمناكي از كنج زمان مي برتت
    يه جاي دور
    تا يك زلال سوت و كور
    كنار يك واهمه اي پاك و صبور
    كه جاي دلنوشته هاي بيقراريه:
    يكي از همون » تكراري» هاش ، قديمي هاش كه فكر كني «قشنگتره»
    مي برتت به اون بالا همون جايي كه «آبيه».

  2. 10:10 said,

    ژوئیه 20, 2009 در 00:25

    من غرق می شم، نه من خودم رو غرق می کنم، غرقم میکنن. دوست دارم تو عمق غرق بشم==>کی جز خود ِ آدم ، ،دم رو غرق می کنه؟ نه که دیگران بد نباشن. ولی قدیما یه چیزی بود اسمش تلاش و دست و پا زدن بو د….

  3. محسن said,

    ژوئیه 20, 2009 در 22:33

    از باغ می‌برند چراغانی‌ات کنند …………………… تا کاج جشن‌های زمستانی‌ات کنند
    پوشانده‌اند «صبح» تو را «ابرهای تار» …………………… تنها به این بهانه که بارانی‌ات کنند
    یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند …………………… این بار می‌برند که زندانی‌ات کنند
    ای گل گمان مبر به شب جشن می‌روی …………………… شاید به خاک مرده‌ای ارزانی‌ات کنند
    یک نقطه بیش فرق «رحیم» و «رجیم» نیست …………………… از نقطه‌ای بترس که شیطانی‌ات کنند
    آب طلب نکرده همیشه مراد نیست …………………… گاهی بهانه است که قربانی‌ات کنند
    فاضل نظری


پاسخی بگذارید

