انواع ماهی در یک جا

انواع ماهی های زیر در اینجا شناور بودند

انواع ماهی های زیر در اینجا شناور بودند

خر ماهی

مو ماهی

چیز ماهی

داف ماهی

کند ماهی

گاو ماهی

پاندا ماهی

غزل آلا

انواع ماهی فوق خاطرات بسیاری را با خود دارد. شما فقط فرض کنید کدام صفت نسبت داده شده است.

8 دیدگاه

  1. ژوئیه 31, 2009 در 00:11

    سلام
    به شدت حضور خودم در این فضای مبتذل را تکذیب می کنم!!! بنده سیاست ماهی هستم. در ضمن همینم مونده بود که با مایو در عرصه حاضر شوم!!!
    یا علی

  2. ژوئیه 31, 2009 در 13:25

    واسه من بسي جاي افتخاره داره كه توي اين نژادهاي پست و زاقارت من قزل آلا هستم و يك نژاد اصيل دارم !!!!! در ضمن مي خندي بايد … !!!

  3. کیوان said,

    ژوئیه 31, 2009 در 15:23

    سلام
    عجب آکواریومی
    خوب من این همه ماهی یکجا ندیده بودم
    من به شدت قزل آلا بودن کرم سیب رو تکذیب می کنم بلف زده و کذب محضه اصلا داره مثل … دروغ می گه اون همون کرم ماهی باشه بهتره .
    تا جایی که یادمه به من لقب کند ماهی دادن و تا این لحظه نمی دونم چرا به من این نسبت رو دادن
    و من هنوز در تعجب توی این آکواریوم ( باغ وحش ماهی ) این موجودات چه جوری تونستن با هم کنار بیان و در کنار هم شنا کنند .
    واقعا خاطره خیلی خوبی بود
    انشاالله دوباره تکرار بشه

  4. لادن said,

    اوت 1, 2009 در 13:42

    اونجا پری دریایی نداره؟؟؟
    این ماهی ها به کار ما نمی خوره!(;

  5. محسن said,

    اوت 2, 2009 در 13:50

    این اکواریوم فقط ماهی ماده کم داره

  6. محمد.ع said,

    اوت 8, 2009 در 13:41

    این ماهیا که من میشناسم همه جنایتکارن هیچ رحمی ندارن البته من که از آب ترسی ندارم ولی دیگه چرا شلوار از پا در میارین؟!

  7. امیر حسین said,

    سپتامبر 13, 2009 در 18:57

    خوب اینطور که بوش میاد منم بودم!!!! آخه چرا بین این همه اسم همیشه اون اسم چیزیه مال منه؟؟؟ راستی اگه اکبر پور بود چه ماهی بود؟؟؟

  8. هوهو said,

    آوریل 8, 2010 در 15:41

    بنوع خودش جالبه وچقدخوب بود که نحوه مراقبتشون رو هم میگفتی


پاسخی بگذارید

