رویای سپید، خاطرات سپید ما

تقدیم به کسی که همیشه تو قلبم هست و خواهد بود:

وقتي گل يادت تو دشت خيالم
روييد و نپرسيد روزگار و حالم

وقتي بوی عشقت پيچيد توی خوابم
يه رويای شيرين اومد به سراغم

تو ديار خورشيد پی تو دويدم
عکستو تو دشت آلاله ها ديدم

از باغ نگاه تو غنچه ای چيدم
رنگ آسمونو تو چشم تو ديدم

رويای سپيد من، تو ای عشق و اميد من، هوای تو دارم، طاقت ندارم
روياي سپيد من، تو ای عشق و اميد من، بی تو خواب ندارم من بيقرارم

شدی پر پرواز با تو پر کشيدم خودمو رو بال قاصدکا ديدم
ترانه ی عشقو وقتی که شنيدم به ساحل سبز آرزو رسيدم

قصر آرزوهام با تو غرق نوره دهکده ی رويام بی تو سوت و کوره
قلب من از عشقت سرمست غروره سرد و بيقراره وقتی از تو دوره

رويای سپيد من، تو ای عشق و اميد من، هوای تو دارم، طاقت ندارم
روياي سپيد من، تو ای عشق و اميد من، بی تو خواب ندارم من بيقرارم

شراره فرنژاد

7 دیدگاه

  1. سپتامبر 26, 2009 در 10:51

    خوش به حال هركسي كه توي قلب تو جاي داره كه من به حالش غبته خواهم خورد !
    اين شعر و آهنگ هيچ وقت از يادم نرفته و نخواهد رفت ، خط به خط اين شعر پر از احساساته و وقتي به آهنگش گوش مي دم واقعا احساس آرامش مي كنم !
    ولي فكر نمي كردم شراره اين قدر قشنگ شعر بگه ، به قيافش نمياد :دي 😉

  2. 10:10 said,

    سپتامبر 26, 2009 در 23:34

    راست می گه فرنژاد چه شعر قشنگی گفته. باریکلا. و آفرین به تو برای این احساسات قشنگ .

  3. محسن said,

    سپتامبر 26, 2009 در 23:37

    ای بابا …. خواهش می کنم …. قربان تو داش میلاد ….
    حالا منو با این هیکل چه طوری تو قلبت جا دادی ….
    ای بابا ….. دیگه سرخ شدم …… D:

  4. اسکوئی said,

    سپتامبر 28, 2009 در 10:08

    سلام.
    شعر خیلی قشنگی بود.وبلاگ جالبی دارید.
    لطفااون جزوه هایی رو که میخواید میل کنید.ببخشید دیگه هیچ راهی نبود واسه تماس.
    منتظرما

  5. اکتبر 2, 2009 در 11:13

    سلام
    نظرسنجي سمت راست وبلاگ هستش

  6. محمد said,

    اکتبر 2, 2009 در 21:42

    سلام سید بزرگوار…حاجی اگه خبراییه بگو من در مورده نظرم نسبت به تو شدیدا تجدید نظر کنم!

  7. Baran said,

    اکتبر 3, 2009 در 15:50

    «گل و گلدون بهونس
    باد و بارون بهونس
    شب و ستاره و مهتاب و آسمون بهونس
    اگه برات ميگم از دل خستم
    بهونس كه بگم… !»


پاسخی بگذارید

