سریال من: امشب

امشب عجب شبی بود برام.
امشب رفتم همون ایستگاه مترو، همون اتوبوس ها رو سوار شدم، تو همون هوا، همون آهنگ ها رو پلی کردم؛ همون احساس رو دوباره دیدم؛ تو همون ترافیک گیر کردم، کنار همون پنجره و همون خنکی هوا.
اما من همون آدم نبودم.
امشب من دیگه مثل اون شب تنها نبودم؛
امشب خودم مثل همون شب ها تنها بودم. تنها و بی کس…اما نه، انگار نیستم:
امشب یک دل سیر با کسی صحبت کردم که 20 سال رو برام دوباره زنده کرد. تمام عمرم رو.
امشب یک دل سیر با کسی پیاده روی کردم که من و تو باهاش ندارم.
امشب یک دل سیر به یاد کسی صحبت کردیم که ما و اون نداریم باهاش.

فکر نمی کردم از «زنده می شوم» ـ پریشبم و غروب اونجوری اون خورشید تو «یک و خلاصم» خیلی زود به اون شب ها برسم.
پریشب و دیشب و امشبم چقدر فرق می کنن.

اون آهنگ رو برای بار بیستم دارم گوش می دم.

6 دیدگاه

  1. اکتبر 8, 2009 در 01:44

    این تفاوت ها و تغییراته که ما رو به آینده امیدوارم می کنه

  2. اکتبر 9, 2009 در 14:19

    دستم را بگير ! دارمت ! سلام ! بهوش باش ! زنده باش !‌ با حوصله باش ! با انرژي باش ! با صلابت باش چون ميدون هاي نزديك خونتون !‌
    ميلاد باش !
    منتظرم …….

  3. محمد said,

    اکتبر 9, 2009 در 21:08

    خوش به حال اونی که تو در موردش اینجوری توصیف کردی…حسودیم شد…

  4. محمد said,

    اکتبر 9, 2009 در 22:29

    من چند بار نوشته های اخیرت رو خوندم…
    من و کسی که دوست نه بلکه فراتر از دوستمه به یه نتیجه رسیدیم…انگاری غمگینی…
    اگه از من بخوان 3 تا صفت از تو نام ببرم…بدون مکث میگم…
    خوش قلب..پر انرژی…باهوش…
    من بهترین لحظات عمرمو با تو بودم…حاضرم برات از این جا مثله بلبل غار غار کنم…قوقولی قو قووول…
    چه عجب یه کم بخنننند…
    فک کنم یه کم به بیخیالیو تنفس نیاز داری…شایدم به یه هوای تازه…..

  5. محسن said,

    اکتبر 10, 2009 در 00:48

    این نیز بگذرد

  6. Baran said,

    اکتبر 10, 2009 در 11:57

    ياد باد آنكه سر كوي توام منزل بود


پاسخی بگذارید

