افزون کن

روح بی پایان

روح بی پایان

نمی شه از تقدیر فرار کرد، یعنی اتفاق میفته، چه بخوای چه نخوای

نمیشه دعا کرد که خدایا همه مشکلات رو برطرف کن، همه درد ها رو دوا کن، غیر ممکنه

اما میشه گفت، خدایا صبر ما رو زیاد کن، تحمل درد رو زیاد کن

خدایا از دست دادن رو راحت تر کن

5 دیدگاه

  1. اکتبر 12, 2009 در 15:30

    اما میشه از خدا خواست که: دردها رو کمتر من! مشکلات رو کمتر کن ! و کمتر شرایطی رو پیش بیار که ما از دست ندیم…
    ( اینجوری بهتره (; )

  2. اکتبر 12, 2009 در 15:31

    منظور از جمله ی آخر این بود: کمتر شرایط از دست دادن رو برای ما پیش بیار!

  3. کیوان said,

    اکتبر 13, 2009 در 20:19

    بهتره بگیم که خدایا به خاطر همه چیز ازت ممنون چه به خاطر این همه چیز خوب که بهم دادی و چه به خاطر سختی هایی که بهم دادی تا بعدش بهم راحتی و خوبی رو بدی و البته ازش بخوایم که همون طور که تو هم گفتی صبر ما رو در برابر این سختی ها بیشتر کنه

  4. اکتبر 13, 2009 در 22:23

    این طور موقع ها همه میگن غمه آخرتون باشه … ، انشاا… هرچی خاک ایشونه بقای عمر شما باشه و اینا …..
    اما نمی خوام از اینا بگم ، نمی خوام چیزایی بگم که دست من نیست ، من که می دونم این غم آخرت نیست ، من که می دونم بقای عمر تو و من دست من و تو نیست و با آرزوی من اتفاقی نمی افته ، پس نمی خوام اینا رو بگم …. !
    می خوام بگم : اگه رفت باید می رفت …
    می خوام بگم : «خدایا از دست دادن رو راحت تر کن»

    به خانواده هم از طرف من اینا رو بگو ……

  5. محسن said,

    اکتبر 18, 2009 در 00:20

    خدا یا کاری کن که موقع رفتن عزیز بتونم بدرقش کنم ……
    از دست دادن هیچ وقت راحت نیست ….. و در مورد عزیز بهتره راحت نباشه …
    چون از دستش نمی دی ……
    همیشه پیشت داریش …. یاد و خاطرش همیشه با توست ….


پاسخی بگذارید

