برگی از دروس اخلاقی

يه روز مسوول فروش ، منشي دفتر ، و مدير شرکت براي ناهار به سمت سلف قدم مي زدند.
يهو يه چراغ جادو روي زمين پيدا مي کنن و روي اون رو مالش ميدن و جن چراغ ظاهر ميشه:

جن ميگه: من براي هر کدوم از شما يک آرزو برآورده مي کنم.

منشي مي پره جلو و ميگه: اول من ، اول من! من مي خوام که توي باهاماس باشم ، سوار يه قايق بادباني شيک باشم و هيچ نگراني و غمي از دنيا نداشته باشم !
پوووف! منشي ناپديد ميشه …

بعد مسوول فروش مي پره جلو و ميگه: حالا من، حالا من! من مي خوام توي هاوايي کنار ساحل لم بدم ، يه ماساژور شخصي و يه منبع بي انتهاي نوشيدني ! داشته باشم و تمام عمرم حال کنم.
پوووف! مسوول فروش هم ناپديد ميشه…

بعد جن به مدير ميگه: حالا نوبت توئه.
مدير ميگه: من مي خوام که اون دو تا هر دوشون بعد از ناهار توي شرکت باشن !!!

نتيجه اخلاقي: اينکه هميشه اجازه بده که رئيست اول صحبت کنه !

3 دیدگاه

  1. سوبر said,

    اکتبر 15, 2009 در 12:46

    وای چقد خندیدم : ))))) !! یادم باشه که یا خودم رئیس باشم یا اینکه اول اجازه بدم رئیسم صحبت کنه!

  2. محسن said,

    اکتبر 18, 2009 در 00:22

    جالب بود ……تبارک الله ….

  3. manizheh said,

    اکتبر 21, 2009 در 01:12

    من هم الان دارم می خندم:)


پاسخی بگذارید

