شادی رنگ ها

شادی رنگ ها

شادی رنگ ها

88/8/8

عکس رو به یاد 77/7/7  گذاشتم، به یاد عمق بچگی هام،

به یاد فه فه و امیرحسین مدرس، به یاد «دیم رخ»،
به یاد شادی ها

همچنین این عید عزیز

6 دیدگاه

  1. محسن said,

    اکتبر 30, 2009 در 00:35

    خوبه می بینم که به شادی روی آوردی و این حرف ها ….
    این عید بهترین عیده …..
    فکر کن یه زندگی در ساعت «8:’8:8 روز 8/8/88 به طور رسمی آغاز بشه …..
    یا یه بچه در این ساعت تو این روز به دنیا بیاد …..
    خیلی با حاله میشه ها ……

  2. manizheh said,

    اکتبر 30, 2009 در 01:33

    من هم عید را تبریک می گویم ….اخه یاد کوچکی هات افتادی D:

  3. ناشناس said,

    اکتبر 30, 2009 در 04:07

    من هم میلاد با سعادت امام رضا(ع) رو تبریک میگم

  4. اکتبر 30, 2009 در 04:09

    ناشناس چیه ؟!!! من بودم !

  5. اکتبر 30, 2009 در 22:05

    سلامتو که میدونی من خوره نوستالوژی هستم. چرا از این کارا با من می کنی؟! اشک در چشمانم موج می زند. یاد نیم رخ، یاد نوجوانی، یاد آن کبوتر سفید…
    یا علی

  6. 10:10 said,

    اکتبر 31, 2009 در 23:03

    فه فه دیگه هیچوقت تکرار نشد.
    با تاخیر-تبریک عید


پاسخی بگذارید

