شرمنده ام

سلام،

کجایی ای مرد؟! کجایی که مردانگی رو به مردان امروز نشان بدی؟ کجایی که نگاه پر محبت مردان رو به مردان نشان بدهی؟

نیستی؟؟ ما باید باشیم؟؟ شرمنده ام از حال و روز امروز، شرمنده.

شرمنده ام از این عدالت ها. عدالتت زیر سوال رفته؟ میدونم.
شرمنده ام از این سیاست ها. سیاستت زیر سوال رفته؟ میدونم.
شمرنده ام از این Leaderیت. Leaderیت زیر سوال رفته؟ می دونم.

شرمنده ام از این مردانگی.
شمرنده ام از این انسانیت.
شرمنده ام از این عشق ها.
شرمنده ام از … از خودم.

10 دیدگاه

  1. manizheh said,

    دسامبر 5, 2009 در 22:20

    سلام عیدتان مبارک . می بینم که از سیاست حرف می زنید ….
    الان من موندم حرف پروفایلتون راست یا اینجا D:

  2. یک مهندس said,

    دسامبر 5, 2009 در 22:27

    من قرار نیست حرف از سیاست نزنم (البته اگر این پست رو سیاسی بشه فرض کرد).

  3. دسامبر 5, 2009 در 23:47

    در برابرش حرفی برای گفتن نیست ! حتی جرات ناله و زاری را هم دربرارش ندارم گرچه می دانم او همیشه پذیراست !
    .
    (آدم می تونه حرفی رو که خوشش نمیاد هم به زبان بیاره شاید به تنگ اومده باشه شاید بیانش لازم باشه شاید…)

  4. دسامبر 6, 2009 در 18:53

    سلام
    همون ((شمرنده ام…))…………؟!!!!
    یا علی

  5. محمد said,

    دسامبر 6, 2009 در 21:14

    شرمنده ام که این رو خوندو شایدم اشتباه برداشت کرده باشم…
    دوستان عزیز من نمی شناسمتون ولی دارم کاری رو می کنم که خودم بدم میاد کسی برام بکنه…پس قبل اینکه چیزی بگم می گم شرمنده ام…
    دوستان دقت کنید چرا خلق شدید…برای چی خلق شدید…خلیفه ی خدا…اشرف مخلوقات…اینها یک سری باجه که خدا به ما داده(تو همه ادیان هم هست حالا کم رنگ یا پر رنگ)تا بهمون مدام یاد آوری کنه که باید به خدا برسیم و قرب الهی…
    خواهر نازنینم برادر عزیزم به حرفهای من نخنننند.
    تا حالا فکر کردی کعبه به دست کی ،کی و چرا بنا شده؟
    کعبه محل توبه حضرت آدمه….یعنی مکان سیر(صیررورت)از حس به عقل…
    افکارتون رو دست حواستون ندید…شاید اصلا خدا مرده باشه نمی دونم(چنین گفت زرتشت ،نیچه)اما در هر صورت می دونم آدم از پشه ضعیف تره در اون سطح حیوانی اش پش خودتون رو درگیر احساساتتون نکنید و به جاش فکر کنید و سعی کنید پیشرفت کنید…
    خیلی حرف زدم.حتی شاید بهتر باشه نظرم حذف شه…
    اما اینم بگم که اگه دقت کرده یاشید(این تیکه نظر خودمه منبع نداره)نامه اعمال انسانهای خوب به دست راستشون داده میشه…به نظر شما طرف چپچی داره که عدم توجه به اون موجب رستگاری می شه؟؟؟
    ………………از عالم حس و لذت(و متضاداشون) دل بکنید عوالم بهتری براتون در نظر گرفتن

  6. محمد said,

    دسامبر 6, 2009 در 21:20

    اولا نظرم یه دو تا اشکال داره یکی ش هست باید س تایپ می شده(خط 9 «پس»)
    یکی هم یک فاصله کم گذاشتم…2خط مونده به انتها…
    در مورد سیاست هم
    دوستان
    بزرگتر های ما انقلاب کردن که ما بتونیم آزاد حرف بزنیم
    این الان هم رعایت می شه به شرط رعایت اصول مکتبی و اصل ولایت فقیه…
    این هم از گفته های رهبره که
    دانشجو اگر سیاسی نباشد دانشجو نیست…

    فک کنم اگه کلام بیوفته TJ رفیقات حسابی از خجالتم در بیان…

  7. noesevom said,

    دسامبر 7, 2009 در 02:33

    چرا تو شرمنده باشی ؟؟ اونها که باید باشند ، نیستند !!!

  8. دسامبر 7, 2009 در 15:56

    چرا شرمنده؟؟!!!!
    باید خوشحال هم باشی که در این جمع خفته، تو بیداری!

  9. 10:10 said,

    دسامبر 7, 2009 در 22:56

    شرمنده ام که تو شرمنده ای! به جای تمام اونایی که باید باشن و نیستن

  10. پائیز said,

    دسامبر 9, 2009 در 23:41

    سلام مهندس:
    من لینک شما رو گذاشتم، اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با عنوان:
    “فصل پائیزی من” و آدرس “http://www.paiz.ir/” لینک کن و به من اطلاع بده…
    موفق باشی…


پاسخی بگذارید

