سریال من: دوباره

دیدم فایده نداره بشینم نگاهش کنم، از اول شروع کردم، از اول شروع کردم به دوره کردن مراحل. آروم آروم دارم می رسم به همون مرحله سخته که ایندفعه بلدم ازش بگذرم. از ساعت 5 بعد از ظهر امروز دوباره شروع کردم.

5 دیدگاه

  1. ژانویه 24, 2010 در 18:30

    منتظر همچین پستی بودم !!! کار درست هم همینه !

  2. manizheh said,

    ژانویه 24, 2010 در 21:00

    توماس ادیسون دو هزار آلیاژ مختلف را برای اختراع لامپ روشنایی آزمایش کرد. وقتی هیچکدام از این مواد در آزمایش درست جواب ندادند.
    دستیار او با ناراحتی گفت: «بیهوده است، ما هیچ چیز جدیدی یاد نگرفتیم.»
    ولی ادیسون با اطمینان جواب داد: «نه، ما پیشرفت کرده ایم و خیلی چیزها یاد گرفتیم. ما اکنون می دانیم که دوهزار آلیاژ وجود دارند، که نمی توانند در لامپ روشنایی ایجادکنند!»

  3. 10:10 said,

    ژانویه 24, 2010 در 22:12

    کلن آدمهای سمج هم خیلی بیشتر موفق می شن، هم بیشتر از بقیه مورد تحسین واقع می شن

  4. ژانویه 24, 2010 در 22:30

    اوهوی تو مگه کنکور ارشد نداری میشینی از این بازی ها می کنی !!! راپورتت رو به جناب سرهنگ گرام خواهم داد !!!! زر…نا :دی

  5. manizheh said,

    فوریه 8, 2010 در 23:33

    سلام
    دیگه نیستید دارید برای کنکور می خوانید با فعلا سربازی نرید 😀
    ما که قید کنکور را زدیم فرصت می دیم به شما جوان ها:D


پاسخی بگذارید

