سریال من: تجدّد

پنجره باز ، نسیم پرده رو تکون میده. به افق شهر نگاه می کنم.
دوباره تکرار شدم. حس بی انتهای سرشاری.
بوی خاک، نم بارون، آسمون آبی.
کتاب باز، بازی کلمات. کتاب قرمز بلند، استاتیک. درس عشق.

برگردوند من رو. ممنونم ازت.
میدونم کنارمی.

3 دیدگاه

  1. manizheh said,

    مارس 12, 2010 در 00:36

    اخه استاتیک داری ؟! به درس افتاتیک معروفه … 😀

  2. محمد said,

    مارس 12, 2010 در 18:26

    سلاااااااااااااااااااام پسرخاله جون جونم…..

    تولدت مبارک جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر

    الهی صدسال به خوشی…
    ساله دیگه این موقع خودم با دستای خودم برات زن گرفته باشم…..

    دوست دارم
    دوست دارم
    دوست دارممممممممممممممممممممممممممممماچ!

  3. manizheh said,

    مارس 12, 2010 در 20:11

    eeeeeeee
    تولدتان مبارک 😉


پاسخی بگذارید

